Minden raktáron, a második munkanapon lehetséges szállítás!

Az általános kereskedelmi feltételek

 

Az általános kereskedelmi feltételek ("Feltételek") szabályozzák az Ön vásárlóként és minket eladóként megillető jogokat és kötelezettségeket az Internetes Áruházunkon keresztül megkötött szerződéseink tekintetében a www.kertipavilonelado.hu weboldalakon.

Minden olyan információ, amely az Ön személyes adatainak kezelésére vonatkozik, megtalálható az adatvédelmi irányelvekben, amelyeket itt talál: www.kertipavilonelado.hu/a-szemelyes-adatok-vedelmenek-feltetelei

Ahogy valószínűleg tudja, főként távolsági kommunikációval tartjuk a kapcsolatot. Ezért a Szerződésünk is távolsági kommunikációs eszközökkel jön létre, amelyek lehetővé teszik számunkra, hogy megállapodásra jussunk anélkül, hogy egyszerre fizikailag jelen lennénk Önnel és Ön velünk.

Ha bármelyik része a Feltételeknek ellentétes azokkal az egyezségekkel, amelyeket közösen megállapítottunk a vásárlási folyamat során az Internetes Áruházunkban, akkor az adott szerződés elsőbbséget élvez ezekkel a Feltételekkel szemben.

1. DEFINÍCIÓK

1.1 Ár: az Ön által a Termékért fizetendő pénzösszeg;

1.2 Szállítási díj: az Ön által a Termék szállításáért fizetendő pénzösszeg, ideértve a csomagolás költségét is;

1.3 Teljes ár: az Ár és a Szállítási díj összege;

1.4 ÁFA: az áruk és szolgáltatások adója az érvényes jogszabályok értelmében;

1.5 Online áruház: az általunk üzemeltetett online áruház a www.kertipavilonelado.hu weboldalon;

1.6 Számla: az adott törvénynek megfelelően kiállított adóigazolás, amely tartalmazza a Teljes árat;

1.7 Mi: a Hana Szabó cég, székhely: Lermontovová 811/3, Pozsony 811 05, adószám: 50195000, adószám: SK1121316911, nincs bejegyezve a kereskedelmi nyilvántartásba, e-mail: info (kukac) kertipavilonelado.hu, telefon: +48 739 566 161, a továbbiakban "Eladó" néven;

1.8 Megrendelés: az Ön által velünk kötendő vételi szerződés végleges ajánlata;

1.9 Termék: minden, amit az Online áruházunkban megvásárolhat;

1.10 Felhasználói fiók: az Ön által megadott adatok alapján létrehozott fiók, amely lehetővé teszi az Ön által megadott adatok és a megrendelt Termék előzményeinek megőrzését és az elköteleződött szerződések megőrzését;

1.11 Ön: az Online áruházunkban vásárló személy, akit a jog értelmében "Vásárlóként" azonosítunk;

1.12 Szerződés: a megfelelően kitöltött Megrendelés alapján létrejött vételi szerződés, amely akkor jön létre, amikor visszaigazoljuk a Megrendelést.

 

2. ÁLTALÁNOS RENDELKEZÉSEK ÉS TÁJÉKOZTATÁS

2.1 A Termék vásárlása csak az Online áruház felületén keresztül lehetséges.

2.2 A Termék megvásárlásakor Önnek kötelessége az összes információt helyesen és igazságosan megadni. Az Ön által a Termék megrendelése során szolgáltatott információkat helyesnek és igaznak tekintjük.

 

 

3. SZERZŐDÉS KÖTÉSE

3.1 A szerződést kizárólag lengyel nyelven lehet kötni.

3.2 A szerződés távolsági kommunikációs eszközök segítségével jön létre az Online áruház segítségével, amelynek költségeit az Ön viseli. Ezeknek a költségeknek azonban nem szabad különbözni a használt eszközök alapdíjától (különösen az internet-hozzáférés árát), tehát ne várjon plusz költségeket, amelyeket mi az általános árat kiegészítve vonunk le. A Megrendelés elküldése azt jelenti, hogy Ön elfogadja a távolsági kommunikációs eszközök használatát.

3.3 A szerződés megkötéséhez az Önnek meg kell adnia a Megrendelési tervezetet az Online áruházban. A tervezetnek tartalmaznia kell az alábbi információkat:

a) Az általuk vásárolt Termék adatai (az Online áruházban a Termék, amelyet meg szeretne vásárolni, a "Kosárba helyezés" gombra kattintással jelöli ki);

b) Az ár, a szállítási díj, az ÁFA, a Teljes ár fizetésének módja és a Termék szállításának preferált módja; ezek az információk a Megrendelési tervezet készítése során, az Ön által kiválasztott Termék és a szállítási mód alapján automatikusan megadásra kerülnek;

c) Az Ön azonosító adatai, amelyek lehetővé teszik számunkra a Termék kézbesítését, különösen a nevet, a címet, a telefonszámot és az e-mail címet;

d) Azokban az esetekben, amikor a Terméket rendszeresen és időszakosan szállítjuk, az információt arról, hogy milyen időszakban szállítjuk a Terméket.

3.4 A Megrendelési tervezet elkészítése közben megváltoztathatja és ellenőrizheti az adatokat a Megrendelés létrehozásáig. Ellenőrzés után, miután kattintott a "Fizetési kötelezettség vállalása" gombra, létrehozza a Megrendelést. Azonban a gombra kattintás előtt be kell erősítenie a Feltételekkel való megismerkedést és elfogadást. A megerősítéshez és elfogadáshoz választani lehetőségnyújtó mezőt használhat. A "Fizetési kötelezettség vállalása" gombra kattintás után az összes beírt adatot közvetlenül hozzánk küldjük.

3.5 A Megrendelés megerősítése lehetővé teszi Önnek, hogy lehetősége szerint rövid időn belül kapcsolatba lépjünk Önnel az Ön e-mail címére. A megerősítés részét képezi a Megrendelés összefoglalása és a jelen Feltételek. A Megrendelés megerősítése a mi és Ön között létrejött szerződést jelenti. A Megrendelés napján hatályos Feltételek az szerződés szerves részét képezik.

3.6 Vannak olyan esetek, amikor nem tudjuk megerősíteni a Megrendelést. Ezek különösen olyan helyzetek, amikor a Termék nem elérhető, vagy Ön több Terméket rendelt, mint amennyit mi tudunk szállítani. Az információk a Termék maximális számáról mindig előre meg lesznek adva az Online áruházban, így nem kell meglepődnie. Ha bármilyen okból nem tudjuk megerősíteni a Megrendelést, kapcsolatba lépünk Önnel és ajánlatot teszünk a módosított formában történő szerződés megkötésére a Megrendeléssel összehasonlítva. A szerződés ebben az esetben csak akkor jön létre, ha elfogadja ajánlatunkat.

3.7 Ha az Online áruházban vagy a Megrendelési tervezetben egyértelműen hibás árat adnak meg, különösen műszaki hiba miatt, nem vagyunk kötelesek szállítani Önnek a Terméket ezen az áron, még akkor sem, ha Megrendelést visszaigazolták és a szerződés létrejött. Ebben az esetben azonnal kapcsolatba lépünk Önnel és ajánlatot teszünk a Megrendeléssel összehasonlítva módosított szerződés megkötésére. A szerződés ebben az esetben csak akkor jön létre, ha elfogadja ajánlatunkat. Ha nem fogadja el ajánlatunkat 3 napon belül az elküldésétől számítva, jogunk van elállni a szerződéstől. Nyilvánvaló árhiba például az, amikor az ár nem egyezik meg más eladóknál szokásos árral, vagy hiányzik vagy túl sok szám található benne.

3.8 A szerződés megkötésekor kötelező a Teljes ár kifizetése.

3.9 Ha regisztrált felhasználói fiókkal rendelkeznek, akkor rendelést adhatnak fel a fiókjukon keresztül. Mindenesetre kötelesek ellenőrizni a beírt adatok helyességét, valóságtartalmát és teljességét. A rendelés létrehozásának módja megegyezik az fiók nélküli vásárlókéval, de előnye, hogy nem kell újra megadnia azonosító adatait.

3.10 Bizonyos esetekben lehetőség van kedvezményt kapni a megvásárolt termékre. A kedvezmény igényléséhez meg kell adnia a kedvezményre vonatkozó információkat a rendelési tervezetben kijelölt mezőben. Ha ezt megteszi, a terméket kedvezménnyel szállítjuk ki.

 

4. FELHASZNÁLÓI FIÓK

4.1 Az internetes áruházban történő regisztráció során hozzáférést szerezhetnek felhasználói fiókjukhoz.

4.2 A felhasználói fiók regisztrálásakor kötelességük megadni a beírt összes adatot, és frissíteni azokat, ha változnak.

4.3 A felhasználói fiókhoz való hozzáférés felhasználónévvel és jelszóval van védve. Kötelességük megőrizni ezeknek az elérési adatoknak a bizalmas jellegét és ne adni ki másoknak. Az adatok visszaélése esetén mi nem vagyunk felelősek.

4.4 A felhasználói fiók személyes és nem jogosultak harmadik fél számára hozzáférni.

4.5 Törölhetjük a felhasználói fiókjukat, különösen akkor, ha egy évnél hosszabb ideig nem használják a fiókjukat, vagy megszegik a szerződésből eredő kötelességeiket.

4.6 A felhasználói fiók nem mindig elérhető folyamatosan, különösen a hardver- és szoftverkarbantartási munkálatok miatt.

 

5. ÁR- ÉS FIZETÉSI FELTÉTELEK, TULAJDONJOG FENNTARTÁS

5.1 Az ár mindig a webáruházban, a rendelési tervezetben és a szerződésben kerül feltüntetésre. Ha eltérést találnak az árakban a webáruházban feltüntetett termék és a rendelési tervezetben szereplő ár között, akkor a rendelési tervezetben feltüntetett ár a mérvadó, amely mindig megegyezik a szerződésben szereplő árral. A rendelési tervezetben található a szállítási díj összege, valamint a szállítás ingyenes feltételei is.

5.2 A teljes ár minden adót és az egyéb jogszabályokban meghatározott díjakat tartalmaz.

5.3 A teljes ár fizetését a Szerződés megkötése után, a termék szállítása előtt kérjük. A teljes árat a következő módon fizetheti ki:

a) Banki átutalással. A fizetési információkat a Megrendelés megerősítése során küldjük el. Banki átutalás esetén a teljes árat 14 napon belül kell kifizetni.

b) Online kártyával. Ebben az esetben a fizetés a Besteron fizetési kapun keresztül történik, a kapu feltételei a következő linken érhetők el: https://besteron.com/sk/vseobecne-obchodne-podmienky.

c) Ha a terméket a kézhezvételkor fizetési móddal rendelte meg, a fizetés a termék kézhezvételekor történik. Utánvétes fizetés esetén a teljes árat a termék átvételekor kell kifizetni.

d) Készpénzzel a személyes átvételkor. Készpénzzel is fizethet a termékért, ha azt a mi székhelyünkön veszi át. A személyes átvételkor történő készpénzes fizetés esetén a teljes árat a termék átvételekor kell kifizetni.

5.4 Az elektronikus számlát a teljes ár kifizetése után állítjuk ki, és az Ön által a Megrendelés során megadott e-mail címre küldjük. A számla fizikailag is csatolva lesz a termékhez, és hozzáférhető lesz a Felhasználói fiókjában, ha ilyet létrehozott.

5.5 A tulajdonjog a termékhez csak a teljes ár kifizetése és a termék átvétele után kerül át a tulajdonjogátadóra. Banki átutalás esetén a teljes ár az átutalás napján fizetettnek tekintendő, míg a többi fizetési móddal történő fizetés esetén a fizetés napján kell kifizetni.

 

TERMÉK SZÁLLÍTÁSA, A VÉLETLENSZERŰ KÁROSODÁS ÉS VESZTESÉG KOCKÁZATÁNAK ÁTADÁSA

6.1 A terméket választásuk szerint szállítjuk ki, és a következő lehetőségek közül választhatnak:

Szállítás a DPD vagy GLS szállítási szolgáltatók közvetítésével.

6.2 A terméket csak Szlovákia területére szállítjuk.

6.3 Kötelességünk az, hogy a terméket azonnal szállítsuk, legkésőbb azonban a Szerződés megkötésétől számított 30 napon belül. A teljesítés azonban olyan körülmények hatálya alá eshet, amelyek befolyásolhatják a rendelt termék szállításának határidejét. Az új szállítási határidőről és a rendelt termék új várható kézhezvételéről elektronikus úton azonnal értesítjük, és ezzel egyidejűleg kérjük az Ön hozzájárulását a megrendelt termék új határidő szerinti kézhezvételéhez. A termék személyes átvételéről mindig elektronikus úton tájékoztatjuk az Önt, és a termék átvételi lehetőségének időtartamával együtt. Elektronikus úton küldött értesítéssel egyidejűleg Öntől az új szállítás költségeinek fedezését is kérik, amelyet az értesítés e-mailben történő kézbesítésétől számított 14 napon belül kell fizetni.

6.4 A termék átvételekor kötelessége az árukapcsolás állapotát ellenőrizni, és minden sérülést azonnal bejelenteni a fuvarozónak és nekünk, ha bármilyen sérülést észlel. Ha az árukapcsolás sérült, és arra utal, hogy jogosulatlan manipuláció és hozzáférés történt a szállítmányhoz, nem köteles az árut elfogadni a fuvarozótól.

6.5 A terméket a meghatározott helyen és időben kell átvenni. Ha nem veszi át a szállított terméket a fent említett rendelkezések szerint, akkor elektronikus úton tájékoztatjuk Önt, hol veheti át a terméket, és a termék átvételi idejét vagy a kérése alapján újra kiszállítjuk Önnek, amennyiben azt legkésőbb 14 napon belül kézbesíti nekünk. Ha újra kiszállítjuk a terméket, kötelezi magát a termék újra kiszállításával kapcsolatos költségek viselésére. Ha megszegi a termék átvételére vonatkozó kötelességeit, kivéve azokat az eseteket, amelyeket a 6.4 pont határoz meg, ez nem érinti a közöttünk és Ön közötti Szerződésből eredő kötelezettségeinket. Ugyanakkor a termék átvételének elmulasztása nem jelenti azt, hogy lemondunk a Szerződésről. Ha a terméket még a további időtartam alatt sem veszi át, fenntartjuk a jogot a Szerződés súlyos megszegése miatt történő visszavonásra. Ha ezt a jogunkat érvényesítjük, a visszavonás ezen a napon hatályba lép. A Szerződés visszavonása nem érinti az ön által az áru kiszállításának valós költségeihez való hozzáférést, illetve a kártérítés egyéb igényeit, amelyek felmerülhetnek.

6.6 Ha az Ön hibájából újra szállítjuk a terméket, vagy más módon, mint ahogyan azt a Szerződésben rögzítették, akkor köteles kifizetni az ezzel kapcsolatos összes költséget. A fizetési adatokat az e-mailben való kézbesítéstől számított 14 napon belül küldjük el Önnek.

6.7 A termék kockázata az átvételkor Önre száll át. Ha nem veszi át a terméket, kivéve a 6.4 pontban meghatározott eseteket, a véletlen károsodás és értékcsökkenés kockázata akkor kerül Önre, amikor lehetősége lett volna átvenni a terméket, de a saját hibája miatt nem tette meg. A véletlen károsodás és értékcsökkenés kockázatának átvétele azt jelenti, hogy ettől az időponttól kezdve viseli az esetleges veszteség, károsodás, sérülés vagy egyéb értékcsökkenés következményeit.

 

 

JÓVÁHAGYÁSI FELELŐSSÉG JOGI ELŐÍRÁSOK

 7.1 Jóváhagyási felelősség általános rendelkezései

7.1.1 Kötelezettséget vállalunk arra, hogy olyan minőségű, mennyiségű és hibátlan terméket szállítunk Önnek, amilyet kért.

7.1.2 Felelősek vagyunk az olyan hibákért, amelyek a termék átvételének időpontjában jelentkeztek. Használt termék esetén nem vállalunk felelősséget az olyan hibákért, amelyek a használat vagy kopás miatt jelentkeznek. Az alacsonyabb áron értékesített termékek esetében nem vállalunk felelősséget az olyan hibákért, amelyek az alacsonyabb árhoz kapcsolódóan kerültek meghatározásra.

7.1.3 Az általános garanciális időtartam 24 hónap. A garanciális időszak az Ön általi termékátvétel napjától számított.

7.1.4 Termékcsere esetén a garanciális időszak az új termék átvételének napjától újraindul.

7.1.5 A termék hibájára vonatkozó jogai, amelyekre a garanciális időszak vonatkozik, elvesznek, ha e jogokat a garanciális időszakban nem gyakorolja. Azonban a gyorsan romló termék hibáira vonatkozó jogokat a vásárlást követő napon vagy azt követően kell bejelenteni, különben ezek a jogok elvesznek.

 

7.2 Garantáljuk, hogy a termék véletlen károsodásának és romlásának kockázatának átvételének pillanatában, a 7. pont szerinti Termék feltételei szerint a termék hibamentes, különösen:

a) olyan tulajdonságokkal rendelkezik, amelyeket Önnel egyeztettünk, és ha nincsenek egyértelműen meghatározva, akkor olyanok, mint amilyeneket a termék leírásában vagy a termék jellegéből fakadóan el lehet várni;

b) alkalmas azokra a célra, amelyről tájékoztattunk, vagy az ilyen termék esetében tipikusnak tekinthető;

c) megfelel azoknak a minőségi vagy teljesítési feltételeknek, amelyeket egy mintára alapozva határoztak meg, ha a minőséget vagy teljesítést minta alapján határozták meg;

d) megfelelő mennyiségben és tömegben van;

e) megfelel azoknak a jogszabályi előírásoknak, amelyeket külön törvények rónak elő;

f) nem terheli harmadik felek jogai.

 

7.3 Jogi felelősség érvényesítésének feltételei (reklamáció)

7.3.1 Ha a terméket sérült vagy sérült csomagolásban szállítják, vagy ha a csomag nyilvánvalóan túl könnyű, kérjük, ne vegye át a terméket a szállító cégtől, és azonnal értesítsen bennünket a +48 739 566 161 telefonszámon vagy e-mailben a info(kukac)kertipavilonelado.hu címre. Nyilvánvaló hibák (például mechanikai sérülések) esetén köteles reklamálni a 7.4.1 pont szerint. alább. Nem fogjuk elfogadni a termék nyilvánvaló hibáira vonatkozó későbbi reklamációkat, ideértve a hiányosságokra vonatkozó hibákat is.

7.3.2 Egyéb hibákból eredő jogokat (rejtett hibák) a 7.4.1 pont szerint kell bejelentenie a hiba felfedezését követően, de legkésőbb a garanciális időszak lejártáig.

7.3.3 A garancia csak a gyártási hibákra és mechanikai sérülésekre terjed ki. A hibákra vonatkozó jogokat különösen nem lehet érvényesíteni a normál kopás, mechanikai sérülések, a termék nem megfelelő körülmények közötti felhasználása stb. esetén.

7.3.4 Nem jogosult a hibára vonatkozó jogok érvényesítésére, ha a hibát a termék átvétele előtt tudta, vagy értesítettük róla, vagy a hiba miatt megfelelő árcsökkentést nyújtottunk Önnek.

7.4 Jogi felelősség érvényesítése (reklamáció)

7.4.1 Ha termékhiba merül fel, különösen ha a 2. pontban meghatározott feltételek nem teljesülnek, akkor a hibát jelentheti nekünk, és érvényesítheti a hibára vonatkozó jogot (vagyis reklamálhatja a terméket), e-mailt vagy levelet küldve azonosító adatainkra, vagy személyesen üzletünkben. A reklamációhoz használhatja az általunk biztosított űrlapot, amely az melléklet 1. a Feltételekhez.

7.4.2 Reklamációs bejelentésében adjon meg főként a termék hibájának leírását és az azonosító adatait, ideértve az e-mail címét is, amelyre az esetleges reklamáció kezelésével kapcsolatos információkat kívánja megkapni, valamint jelezze, hogy melyik a 7.5.4. és 7.5.8. pontban meghatározott hibára vonatkozó jogokat kívánja érvényesíteni.

7.4.3 Reklamációja benyújtásakor kérjük, mellékelje a termék vásárlásáról szóló bizonylatot (számlát) a vásárlás megerősítéséhez; egyébként nem vagyunk kötelesek figyelembe venni reklamációját.

7.4.4 A reklamációs eljárás kezdetének napját a hibás termék és a megfelelő dokumentumok (7.4.3. pontnak megfelelően) átvételének napjáig tartjuk. Ha a reklamációs bejelentése hiányos (különösen olvashatatlan, homályos, érthetetlen, nem tartalmazza a szükséges dokumentumokat stb.), akkor írásban, különösen elektronikus úton kérjük, egészítse ki a reklamációt. Ilyen esetben a reklamációs eljárás kezdetének napja a kitöltött bejelentés átvételének napján kezdődik.

7.4.5 Ha a bejelentett reklamációt a 7.4.4. pontnak megfelelően nem egészíti ki, és legkésőbb a 7.4.4. pontnak megfelelően történő értesítésünktől számított 10 napon belül nem egészíti ki, a bejelentését alaptalannak tekintjük.

7.5 Reklamációk kezelése

7.5.1 Döntése alapján, hogy mely jogokat szeretné érvényesíteni a 622. § és 623. § alapján a hatályos polgári törvénykönyv (továbbiakban csak „Ptk.“) szerint (részletesen a 7.5.4 és 7.5.8 pontban meghatározva), azonnal megállapítjuk a reklamáció kezelési módját, és bonyolult esetekben legkésőbb a reklamáció bejelentésének napjától számított 3 munkanapon belül.

7.5.2 A reklamáció kezelési módjának megállapítása után a reklamációt azonnal kezeljük, és indokolt esetekben később is kezelhetjük; azonban a reklamáció kezelési határidő nem haladhatja meg a reklamáció bejelentésének napjától számított 30 napot. A reklamáció kezelési határidő lejárta után jogában áll szerződéstől elállni vagy új terméket kapni, amennyiben ez lehetséges.

7.5.3 Kötelesek vagyunk írásos visszaigazolást adni a reklamáció elbírálásáról legkésőbb 30 napon belül a reklamáció benyújtásának dátumától számítva, és értesítjük Önt a reklamáció elbírálásáról e-mail üzenet útján. Ha a reklamációt elfogadjuk, akkor kijavított terméket küldünk Önnek, vagy kicseréljük a terméket újra, vagy visszatérítjük a termékért fizetett árat, hacsak másként nem állapodunk meg.

7.5.4 Ha a hiba olyan, amit ki lehet javítani, jogosult vagy a hiba ingyenes, időszerű és megfelelő kijavítására. A termék hibáját haladéktalanul kijavítjuk.

7.5.5 A hiba kijavítása helyett kérheti a termék cseréjét, vagy ha a hiba csak a termék egy részét érinti, akkor ennek a résznek a cseréjét is, feltéve, hogy ezzel kapcsolatban nem járunk indokolatlan költségekkel a termék árához vagy a hiba súlyához viszonyítva.

7.5.6 A termék hibájának kijavítása helyett mindig cserélhetjük a hibás terméket hibátlan termékre, ha ez nem okoz komoly nehézségeket.

7.5.7 Ha a termék hibája olyan, amit nem lehet kijavítani, és megakadályozza a termék normál használatát hibátlan termékként, jogosult a termék cseréjére vagy jogosult az egyezség alól való kiszállásra. Ugyanezen jogok megilletnek, ha javítható hibákat észlelsz, de nem tudod a terméket megfelelően használni a hiba újbóli megjelenése miatt vagy azok számának növekedése miatt.

7.5.8 Ha más, javíthatatlan hibák merülnek fel, jogosult az ár megfelelő csökkentésére.

7.5.9 A reklamációt a kijavított termék, termékcsere, termékár visszatérítése, a termék árából történő megfelelő engedményezés, a teljesítés teljesítésére szóló írásbeli felszólítás (termék) vagy az indokolt reklamáció elutasítása révén fogjuk elbírálni.

7.6 A termék hibájára vonatkozó jogok és a termékkel kapcsolatos reklamációk a polgári törvénykönyv 619. és azt követő paragrafusainak, a 250/2007 Coll. törvény a fogyasztók védelméről és az azt követő módosításoknak, valamint a 372/1990 Coll. törvény a kihágásokról szóló törvény (a továbbiakban csak "fogyasztóvédelmi törvény") és a 102/2014 Coll. törvény az áruk értékesítésének vagy szolgáltatásnyújtásnak a távolsági módra vonatkozó fogyasztóvédelméről és az azt követő módosításoknak megfelelően kerülnek végrehajtásra.

7.7 Ha a termékkel kapcsolatban reklamációt teszel:

a) az első 12 hónapon belül a termék vásárlásától számítva csak egy szakértő véleményének megállapítása alapján utasíthatunk el a reklamációt; függetlenül a szakértői vélemény eredményétől nem követelhetjük meg Öntől a szakértői vélemény költségeinek megtérítését, vagy bármely más kapcsolódó költséget. A reklamáció elutasítását igazoló szakértői vélemény másolatát 14 napon belül továbbítjuk Önnek a reklamáció elbírálásának dátumától számítva;

b) a vásárlástól számított 12 hónapon belül, és ha a reklamációt elutasítjuk, a reklamáció elbírálására vonatkozó dokumentumban megadjuk, hogy a terméket melyik szakértőnek küldheted el értékelésre. Ha elküldöd a terméket az általunk meghatározott szakértőnek értékelésre, megtérítjük a szakértői vélemény költségeit és minden más kapcsolódó költséget, függetlenül a szakértői vélemény eredményétől. Ha a termék hibáját megerősítő szakértői véleménnyel rendelkezel, jogosult vagy újból reklamációt benyújtani; a szakértői vélemény elkészítése alatt a jótállási időszak nem jár le. Kötelesek vagyunk megtéríteni Önnek az összes költséget, amit a szakértői vélemény elkészítése során visel, valamint minden más kapcsolódó költséget, 14 napon belül az újbóli reklamáció benyújtásának dátumától számítva. Az újból benyújtott reklamációt nem utasíthatjuk el.

7.8 Ha vállalkozó vagy, köteles vagy azonnal bejelenteni és jelentést tenni a hibáról annak felfedezése után, legkésőbb azonban 3 napon belül a termék átvétele után.

7.9 Ha fogyasztó vagy, jogosult vagy a hibákra vonatkozó jogok gyakorlására, amelyek a fogyasztási cikk esetében 24 hónapon belül jelentkeznek a termék átvételétől számítva.

7.10 Erről megfelelően tájékoztattak a polgári törvénykönyv 622. és 623. paragrafusainak jogairól. A Szerződés elfogadásával megerősíti, hogy lehetősége volt megismerni a termék reklamációjának feltételeit.

 

8. SZERZŐDÉS MEGSZÜNTETÉSE

8.1 A Szerződés megszüntetése, vagyis a közöttünk és Ön közötti szerződéses viszony kezdetétől történő megszüntetése ebben a cikkben vagy más feltételekben meghatározott okok és módon következhet be, ahol kifejezetten fel van tüntetve a megszüntetés lehetősége.

8.2 Ha fogyasztó vagy, jogosult vagy az 5/2013 Coll. törvény alapján 14 napon belül indokolás nélküli megszüntetésre a termék átvételétől számítva. Amennyiben Szerződést kötöttünk, amely többféle terméket tartalmaz, vagy több rész szállítására irányul, a határidő csak az utolsó rész szállításának napjától kezdődik, vagy ha Szerződést kötöttünk, amelynek értelmében rendszeresen és rendszeresen termékeket szállítunk Önnek, a határidő csak az első szállítás napjától kezdődik. A Szerződést bármely érvényesített módon lemondhatja (különösen e-mail vagy levél útján az azonosítási adatokban megadott címünkre). A lemondáshoz használhatja az általunk mellékelt űrlapot, amely a melléklet 2.

8.3 Azonban mint fogyasztó, nincs joga lemondani a Szerződéstől, ha a Szerződés tárgya:

a) olyan termék értékesítése, amelynek ára a piacon zajló árváltozásoktól függ, amelyeket nem tudunk ellenőrizni, és amelyek a lemondási időszak alatt is bekövetkezhetnek;

b) alkoholtartalmú ital értékesítése, amelynek árát a Szerződés megkötésének pillanatában állapítottuk meg, és amelynek kézbesítése legkorábban 30 nap múlva lehetséges, és amelynek ára a piaci árváltozásoktól függ, amelyeket nem tudunk ellenőrizni;

c) olyan termék értékesítése, amelyet az Ön speciális követelményei alapján gyártottak, amelyet kifejezetten az Ön számára szabtak, vagy amely egy adott fogyasztó számára szánják;

d) olyan termék értékesítése, amely gyorsan lebomlik vagy romlik meg, valamint olyan termék értékesítése, amelyet szállítás után egy másikkal nem lehet elkülöníteni;

e) olyan termék értékesítése, amely védőcsomagolásban van, amely egészségügyi vagy higiéniai okokból nem alkalmas visszaküldésre, és amelynek védőcsomagolása a kézhezvétel után megsérült;

f) hangfelvételek, videofelvételek, hang- és képfelvételek, valamint számítógépes szoftver értékesítése védőcsomagolásban, ha az eredeti csomagolás sérült;

g) periodikus sajtó értékesítése, kivéve a előfizetéses szerződéseken alapuló értékesítést, és olyan könyvek értékesítése, amelyek nem védőcsomagolásban vannak;

h) elektronikus tartalom szállítása, ha nem fizikai adathordozón történt, és a lemondási határidő előtt adtuk át Önnek, és értesítettük Önt arról, hogy nincs joga a Szerződéstől való lemondásra.

8.4 A lemondási határidőnek megfelelően értékeljük, ha a lemondást a határidő alatt közölték velünk.

8.5 A Szerződéstől való lemondás esetén a díjat 14 napon belül visszatérítjük az Ön bankszámlájára, ahonnan az eredeti fizetést visszavonták, vagy az Ön által az Szerződéstől való lemondásról tett értesítésben megadott bankszámlára. Az összeget csak akkor térítjük vissza, miután a terméket visszaküldte nekünk, vagy mi megkapjuk annak visszaküldésének igazolását. Kérjük, a terméket sértetlen állapotban küldje vissza, lehetőleg az eredeti csomagolásban.

8.6 A Szerződéstől való lemondás esetén Ön köteles a terméket 14 napon belül visszaküldeni, és azt nekünk vagy az általunk meghatalmazott személynek eljuttatni. Az Ön általi termékvisszaküldés költségét viseli, kivéve, ha megállapodtunk abban, hogy mi személyesen vagy az általunk meghatalmazott személyen keresztül vesszük át a terméket. A határidő betartottnak tekinthető, ha a terméket a határidő lejártáig elküldte számunkra. Ugyanakkor jogában áll visszaigényelni a szállítási költségeket, de csak a termék szállítására vonatkozó legolcsóbb módszer összegéig, amelyet a termék szállításakor ajánlottunk fel. Az összeget csak abban az esetben számítjuk fel, ha a termék visszaküldését követően fizeti ki. Ön felelős az olyan károkért, amelyek a termék tulajdonságainak és jellegének megfelelő használaton kívüli kezelése miatt keletkezik. Ebben az esetben az Ön által okozott kárt a termék visszaküldése után számítjuk fel, és a fizetési határidő 14 nap.

8.8 Jogunkban áll elállni a Szerződéstől az áruk készletkimerülése, a termék hiányosságai vagy a termékkel kapcsolatos termelő, importőr vagy szállító módosításai miatt, amelyek lehetetlenné teszik a Szerződés teljesítését, vagy a vis maior körülmények miatt. vagy ha minden elvárhatótól független erőfeszítéseink ellenére nem vagyunk képesek a terméket a Feltételekben meghatározott határidőn belül szállítani. Ebben az esetben kötelessé vállaljuk, hogy azonnal értesítjük erről Önt, és 14 napon belül visszatérítjük az Ön által fizetett Teljes termékdíjat a Szerződéstől való lemondás dátumától számított 14 napon belül. A termékdíjat ugyanarra a bankszámlára visszatérítjük, amelyről az eredeti fizetés történt, hacsak nem állapodunk meg más visszatérítési módban, és nem terheljük Önt további költségekkel.

8.9 Jogunkban áll továbbá elállni a Szerződéstől, ha a terméket nem vette át 5 munkanapon belül attól a napról számítva, amikor az Ön által megadott címre szállítottuk. Ebben az esetben is kötelessé vállaljuk, hogy azonnal értesítjük erről Önt, és 14 napon belül visszatérítjük az Ön által fizetett Teljes termékdíjat a Szerződéstől való lemondás dátumától számított 14 napon belül. A termékdíjat ugyanarra a bankszámlára visszatérítjük, amelyről az eredeti fizetés történt, hacsak nem állapodunk meg más visszatérítési módban, és nem terheljük Önt további költségekkel.

 

9. AZ ÁRÚK VAGY SZOLGÁLTATÁSOK MINŐSÉGE

9.1 Garantáljuk, hogy az általunk értékesített termékek és szolgáltatások a Szerződés megkötésének időpontjában megfelelnek a Feltételekben meghatározott minőségi követelményeknek, vagy amennyiben nincsenek ilyen követelmények, akkor azoknak az átlagos használati jellemzőknek, minőségnek és teljesítménynek felelnek meg, amelyekre az Ön által számítani lehet.

9.2 Az Ön fogyasztóvédelmi jogait a fogyasztóvédelmi törvény és a polgári törvénykönyv szabályozza.

9.3 A szerződés alapján Ön által kapott termékhez tartozó garanciákat a garancia dokumentumok tartalmazzák. Ha bármilyen kérdése van a garancia érvényesítéséről vagy a garanciális szolgáltatásokról, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot az alábbi elérhetőségeinken:

Név: [Cég neve]

Cím: [Cég címe]

E-mail: [Cég e-mail címe]

Telefonszám: [Cég telefonszáma]

 

10. SZEMÉLYES ADATOK KEZELÉSE

10.1 Az Ön által rendelkezésünkre bocsátott személyes adatokat a személyes adatok védelméről és az adatok kezeléséről szóló 101/2000 Coll. törvénynek megfelelően kezeljük.

10.2 A személyes adatokat kizárólag a Szerződés teljesítése céljából használjuk fel, és azokat harmadik félnek nem adjuk át, kivéve, ha erre jogszabály kötelez.

10.3 Az Ön által megadott személyes adatokat csak a Szerződés teljesítése céljából tároljuk, és a személyes adatokat biztonságosan kezeljük, hogy megakadályozzuk azok jogosulatlan hozzáférését vagy más formájú jogosulatlan kezelését.

10.4 További információkat a személyes adatok kezelésére vonatkozó irányelveinkről és eljárásainkról a [Adatvédelmi tájékoztató webhely linkje] címen talál.

 

11. KÉRELEM AZ EGYEZSÉGBŐL VALÓ KISZÁLLÁSRA

11.1 A Szerződés alapján rendelkezésre álló jogainak gyakorlása érdekében, kérjük, küldje el az alábbi kérelmet:

[Kérelem címe]

[Kérelem postai címe]

[Kérelem e-mail címe]

[Kérelem telefonszáma]

[Kérelem egyéb kapcsolatfelvételi módjai]

[Kérelem tartalma]

[Ön neve]

[Ön címe]

[Ön e-mail címe]

[Ön telefonszáma]

[Ön aláírása és dátuma]

11.2 Az Ön által benyújtott kérelmet a lehető leghamarabb, de legkésőbb 30 napon belül elbíráljuk.

11.3 Az Ön által benyújtott kérelemre válaszolunk azonos kapcsolati adatokon, amelyeken Önnel a Szerződést kötöttük.

11.4 Ha nem elégedett a kérelem elbírálásával vagy a kapott válasszal, jogosult az adatvédelmi hatósághoz fordulni.

 

12. VÁLTOZTATÁSOK A FELTÉTELEKBEN

12.1 Fenntartjuk a jogot, hogy bármikor módosítsuk ezeket a Feltételeket. Az új feltételeket a [Webhely neve/linkje] címen tesszük közzé.

12.2 Az Önnek a módosításokról való értesítését az Ön által megadott kapcsolati adatokon keresztül tesszük meg. Az értesítés kiküldését követően az Ön által a Szerződés megszüntetéséről vagy a Szerződés további teljesítéséről szóló döntése megfelel a fent leírtaknak.

 

13. KÉRDÉSEK ÉS PANASZOK

13.1 Ha bármilyen kérdése vagy panasza van a Szerződéssel vagy a termékekkel kapcsolatban, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot az alábbi elérhetőségeken:

Név: [Cég neve]

Cím: [Cég címe]

E-mail: [Cég e-mail címe]

Telefonszám: [Cég telefonszáma]

13.2 Megteszünk mindent, hogy a lehető leghamarabb válaszoljunk Önnek és megoldjuk a panaszát.

 

14. VONATKOZÓ JOG, JURISDIKCIÓ ÉS VITARENDELKEZÉS

14.1 A Szerződés és ezek a Feltételek a(z) [Cég országa] jogai alá tartoznak. Azokra a vitákra és követelésekre vonatkozóan, amelyek az Általános Szerződési Feltételek alapján merülnek fel, kifejezetten az [Cég ország] bíróságai illetékesek.

14.2 Mint fogyasztó, jogában áll az európai unióban jogszabályok által biztosított jogorvoslatokat is igénybe venni.

14.3 Mint vállalkozó, az [Cég országa] bíróságai illetékesek a Szerződés és az Általános Szerződési Feltételek alapján merülő vitákra vonatkozóan.

 

15. EGYÉB RENDELKEZÉSEK

15.1 A Szerződés bármely rendelkezésének megszegése esetén jogunkban áll teljes körűen érvényesíteni a polgári törvénykönyv rendelkezéseit és jogainkat, ideértve az összes szükséges jogi intézkedést is.

15.2 A Szerződésnek és az Általános Szerződési Feltételeknek való megfelelőségünk elmulasztása esetén jogaink érvényesítésének elmulasztása nem jelenti azokról való lemondást.

15.3 Ha bármely rendelkezés a Szerződésben vagy az Általános Szerződési Feltételekben érvénytelennek vagy érvénytelennek nyilvánítják, akkor az adott rendelkezés érvénytelensége nem érinti a többi rendelkezés érvényességét. A rendelkezést egy olyan rendelkezésre cseréljük, amely a lehető legjobban közelíti meg az eredeti rendelkezés céljait.

15.4 Ezen Feltételek nem terjednek ki harmadik felek jogaira vagy jogosultságaira, és nem teremtenek harmadik fél számára jogvita lehetőségét.

15.5 A jelen Általános Szerződési Feltételekhez tartozó Szerződést az Ön és a [Cég neve] között kötjük, és az Ön által tett kérelemre vonatkozó kérelmet. Semmiféle módosítás vagy kiegészítés nem lesz érvényes, hacsak azt írásban nem hagyjuk jóvá.

15.6 A jelen Általános Szerződési Feltételek csak a [Cég neve] által értékesített termékekre és szolgáltatásokra vonatkoznak. Az Ön által más forgalmazónál vagy kereskedőnél vásárolt termékekre és szolgáltatásokra vonatkozó feltételek eltérhetnek ezektől a feltételektől.

 

Utolsó frissítés dátuma: [Frissítés dátuma]

10. FOGAS ESETBEN ELJÁRÁS

10.1 Jogában áll hozzánk fordulni panaszával kapcsolatban az alábbi e-mail címre: info (kukac) kertipavilonelado.hu, ha elégedetlen a panaszának kezelésével, vagy úgy gondolja, hogy megsértettük jogait. Ha nem válaszoltunk a kérelmére, vagy elutasítottuk azt, és nem válaszoltunk 30 napon belül a kérelem megküldésétől számított 30 napon belül, jogában áll kérni az alternatív vitarendezési eljárás megkezdését az alternatív vitarendezési szervezettől a 2015/391 számú törvény alapján, amely a fogyasztói viták alternatív rendezéséről szól, és a későbbi módosítások szerint (a továbbiakban: "Fogyasztói Vitarendezési Törvény").

10.2 Az alternatív vitarendezési szervezetek az alternatív vitarendezési törvény § 3. rendelkezéseinek megfelelően működnek, és listájuk elérhető a Szlovák Köztársaság Gazdasági Minisztériumának honlapján. https://www.mhsr.sk/obchod/ochrana-spotrebitela/alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov-1/zoznam-subjektov-alternativneho-riesenia-spotrebitelskych-sporov-1.

10.3 A kérelmet az alternatív vitarendezési törvény 12. §-ában meghatározott módon lehet benyújtani.

10.4 Emellett jogában áll online vitarendezési eljárást indítani az ODR platformon, amely elérhető a következő weboldalon: https://ec.europa.eu/commission/presscorner/detail/sk/IP_16_297, https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SK.

 

11. ZÁRÓ RENDELKEZÉSEK

11.1 Minden írásbeli levelet elektronikus úton fogunk Önnek küldeni. Az e-mail címünk megtalálható az azonosítási adatainkban. A levelet Önnek az Üzleti Szerződésben megadott e-mail címre, a Felhasználói Fiókban vagy az egyik kapcsolattartási módon keresztül fogjuk eljuttatni.

11.2 Az Üzleti Szerződést csak az írásbeli hozzájárulásunkkal lehet módosítani. Jogunk van azonban módosítani és kiegészíteni jelen Feltételeket, de ez a módosítás már nem vonatkozik a már megkötött Szerződésekre, csak azokra, amelyek a módosítás hatálybalépése után kerülnek megkötésre. Erről azonban csak akkor értesítjük Önt, ha létrejön a Felhasználói Fiók (hogy tájékoztatást kapjon egy új Termék megrendelésekor, de a változás nem alapozza meg a felmondást, mert nincs olyan Szerződésünk, amelyet fel lehetne mondani), vagy szokásosan és ismétlődően szállítjuk Önnek a Terméket a Szerződés alapján. A módosításról szóló értesítést legalább 14 nappal a változás hatálybalépése előtt elküldjük az Ön e-mail címére. Ha 14 napon belül a változásról szóló értesítés kézhezvételét követően nem mond fel nekünk egy ismétlődő és ismétlődő szállításokról szóló Szerződést, az új feltételek a Szerződésünk részévé válnak, és a változás hatálybalépése után kerülnek alkalmazásra a Termék következő szállítására. A felmondási időszak 2 hónap.

11.3 Az elkerülhetetlen körülmények vagy előre nem látható események (természeti katasztrófa, járvány, üzemi meghibásodások, szállítói hibák stb.) esetén nem vagyunk felelősek az ilyen körülményekből eredő vagy kapcsolódó károkért, és ha ez az állapot 10 napnál tovább tart, jogunkban áll felmondani a Szerződést.

11.4 A Feltételek mellékletét képezi a reklamáció formanyomtatványa és a Szerződés visszavonási nyomtatványa.

11.5 A Szerződést és a Feltételeket elektronikus formában tároljuk, de Önnek nincs hozzáférése hozzájuk. Azonban mindig megkapja a Feltételeket és a Megrendelés összefoglalóját e-mailben, így mindig hozzáférése lesz a Szerződéshez, még nélkülünk is. Javasoljuk a Megrendelés összefoglalásának és a Feltételeknek a megőrzését.

11.6 Tevékenységünk nem tartozik a távollevő kiskereskedelemre vonatkozó fogyasztóvédelmi kódexek hatálya alá a fogyasztók védelméről szóló törvény 3. § (n) bekezdése értelmében.

11.7 Ezek a Feltételek 2023. szeptember 8-án lépnek érvénybe.

 


 

MELLÉKLET 1 - PANASZNYOMTATVÁNY

Címzett: Címzett: Hana Godušová, visszaküldési cím: Veľký Lapáš 8460, 95104, Veľký Lapáš, e-mail: info (kukac) kertipavilonelado.hu, telefonszám +48 739 566 161

Panasz benyújtása

Címzett neve:

 

Lakcím:

 

E-mail cím:

 

Rendelési és számlázási szám:

 

Rendelés dátuma:

 

Termék átvételének dátuma:

 

A panasz tárgya (termék neve és kódja):

 

A termék hibájának leírása és terjedelme:

 

Mint a szállító ügyfele, követellem, hogy panaszom a következő módon legyen kezelve:

 

Szeretném visszakapni a pénzt bankszámlámra (IBAN)/más módon

 

 

Mellékletek:

Dátum:

Aláírás:

 


 

 

MELLÉKLET 2 - SZERZŐDÉS VISSZAVONÁSI NYOMTATVÁNY

Címzett: Címzett: Hana Godušová, visszaküldési cím: Veľký Lapáš 8460, 95104, Veľký Lapáš, e-mail: info (kukac) kertipavilonelado.hu, telefonszám +48 739 566 161

Alulírott kijelentem, hogy a távolsági szerződésekről szóló 102/2014 Z. törvény alapján visszavonom a Szerződést:

Címzett neve:

 

Cím:

 

E-mail cím:

 

Rendelési és számlázási szám:

 

Rendelés dátuma:

 

Termék átvételének dátuma:

 

Visszaküldött termék (termék neve és kódja):

 

A termék visszaküldésének okai:

 

Az elérhető pénzügyi eszközök visszatérítésének módja:

 

Szeretném visszakapni a pénzt bankszámlámra (IBAN)/más módon

 

 

 

Fogyasztó figyelmeztetése: A szállító jogosult a termék értékének csökkentésére irányuló költségek visszafizetését kérni a fogyasztótól, amelyek a termék jellemzőinek és funkcióinak megállapításához szükséges eljáráson túlmutató termékkel kapcsolatos tevékenységből erednek, az 102/2014 Z. törvény 10. § (4) bekezdése értelmében.

Dátum:

Aláírás:

``